ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

Κατάσταση Παραγγελίας
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
0 ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Το καλάθι σας είναι άδειο.
Δωρεάν αποστολή άνω των 25€. Παράδοση σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.  Οι παραγγελίες από 6-16/8 θα δρομολογηθούν από 17/8 και μετά. Καλό Καλοκαίρι!

Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις

1. Έκανα παραγγελία με τραπεζική κατάθεση και έχασα τους λογαριασμούς:
Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:

Δικαιούχος Αφοί Ι & Β Λαδένης ΑΕ

Eurobank: 0026 00079502 002040 34
IBAN: GR77 0260 0070 0009 5020 0204 034 BIC:ERBKGRAA

Alpha Bank:701 00200200 1334
IBAN: GR08 0140 7010 7010 0200 2001 334 BIC: CRBAGRAA

Εθνική:213 47103638
ΙΒΑΝ: GR95 0110 2130 0000 2134 7103 638BIC: ETHNGRAA

Πειραιώς:6710115242503
ΙΒΑΝ:GR52 0171 7100 0067 1011 5242 503 BIC:PIRBGRAA

Εφόσον δεν βάλετε τον κωδικό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει
να μας στείλετε στο eshop@minerva.gr το αποδεικτικό συναλλαγής.  

Επισημαίνουμε ότι η τραπεζική κατάθεση πρέπει να γίνει εντός 5 εργάσιμων.Προσοχή!!!αν η συναλλαγή απαιτεί μεταφορά από μια τράπεζα σε άλλη επιβαρύνεται με έξοδα τα οποία θα χρεωθείτε με αντικαταβολή 5€.

2. Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία;
Η ελάχιστη παραγγελία είναι 15€. Για παραγγελίες κάτω των 25€ υπάρχει χρέωση μεταφορικών που είναι 4€ για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες από Ελλάδα άνω των 200 δίνεται επιπλέον έκπτωση 10% (5% στις περιόδους εκπτώσεων). Αντίστοιχη έκπτωση δίνεται για παραγγελίες άνω των 250€ για τις χώρες εντός ΕΕ και άνω των 300€ για χώρες εκτός ΕΕ.
3. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω;
Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών δρομολογείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα μέσω courier. Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας θα παραλάβετε 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες αργότερα. Μικρό ποσοστό παραγγελιών δρομολογείται μέσω courier σε 2 ή το μέγιστο 3 εργάσιμες ημέρες και η παραλαβή γίνεται σε 4 έως 5 εργάσιμες από την τοποθέτηση της παραγγελίας. Επισημαίνεται ότι εφόσον η παραγγελία σας γίνει μετά τις 13:00 πρώτη εργάσιμη ημέρα θεωρείται η επόμενη εργάσιμη. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται από καταστήματα (δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών) έχουν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης επειδή εξαρτώνται από τις παραλαβές του καταστήματος.
4. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Τέσσερα (4€) ευρώ για παραγγελίες εντός Ελλάδας κάτω των 25€. Δεν υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών για παραγγελίες μεγαλύτερες από 25€. Η αντικαταβολή χρεώνεται πάντα με 2€. Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος χωρίς αντικατάσταση τα μεταφορικά της αρχικής παραγγελίας χρεώνονται εφόσον το ποσό που προκύπτει μετά την επιστροφή είναι κάτω των 25€. Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας  το ποσό μεταφορικών είναι 12€ για τις χώρες ΕΕ και 16,50€ για χώρες εκτός ΕΕ. Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 150€ και 200€ αντίστοιχα για ΕΕ και εκτός ΕΕ.
5. Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, Αντικαταβολή, Τραπεζική Κατάθεση, PayPal.Η Τραπεζική κατάθεση πρέπει να γίνεται εντός 5 ημερών και τα διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη διαφορετικά χρεώνονται στην αποστολή με 5€ (διατραπεζικά έξοδα κόστος αντικαταβολής).
6. Γιατί αλλάζει η τιμή του προϊόντος όταν το τοποθετώ στο καλάθι;
Μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους όπως:α.Το προϊόν έχει διαφορετική τιμή ανά μέγεθος (ισχύει στα παιδικά με μεγάλο εύρος στην ηλικία και σε ορισμένα ανδρικά και γυναικεία εσώρουχα)β.Υπάρχει χαμηλή διαθεσιμότητα σε κάποιο χρώμα και δεν θα ανανεωθούν οι ποσότητες στο μέλλον.γ.Είναι σε ειδική προωθητική ενέργεια για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Σε κάθε περίπτωση η τελική τιμή του προϊόντος προκύπτει όταν επιλεχτεί μέγεθος και χρώμα.
7. Τι θα γίνει αν δεν μου αρέσει το προϊόν που παρέλαβα;
Μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας εφόσον τα προϊόντα είναι  όπως τα παραλάβατε (στην αρχική συσκευασία, αχρησιμοποίητα και με όλες τις ετικέτες). Αν επιθυμείτε αντικατάσταση βάλτε νέα παραγγελία με επισήμανση "Επιστροφή" στις παρατηρήσεις. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) και πληρώσατε με Αντικαταβολή ή Τραπεζική κατάθεση συμπληρώστε στην Φόρμα Επιστροφής τα στοιχεία ΙΒΑΝ . Ο λογαριασμός IBAN δεν απαιτείται αν η παραγγελία έγινε με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα ή Paypal επειδή τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα της συναλλαγής. 
Τα μεταφορικά της επιστροφής σας επιβαρύνουν εφόσον ο λόγος δεν είναι υπαιτιότητας Minerva. Έχετε την δυνατότητα  να επιστρέψετε τα προϊόντα με χρέωση παραλήπτη (δική μας) με επιβάρυνση 5€ τα οποία χρεώνονται στην επαναποστολή ή αφαιρούνται από την τραπεζική κατάθεση ή την κάρτα στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων. 
Αν επιστρέψετε προϊόντα με χρέωση παραλήπτη (δική μας) , τα αντικαταστήσετε με άλλα και η διαφορά αξίας (νέα παραγγελία μείον επιστρεφόμενα ) είναι μεγαλύτερη ή ίση των 25€ το ποσό επιβάρυνσης μειώνεται κατά 3€ (χρεώνεστε με 2€ αντί των 5€) .Τα μεταφορικά που τυχών επιβάρυναν την παραγγελία σας δεν επιστρέφονται σε οποιαδήποτε περίπτωση (αντικατάσταση ή υπαναχώρηση)
Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής "Χέρι με Χέρι" στην περίπτωση που αλλάζετε μέγεθος προιόντος. Ισχύουν όλα τα παραπάνω με την διαφορά ότι στις παρατηρήσεις της νέας παραγγελιάς συμπληρώνετε "Χερι με Χέρι" και δεν κάνετε καμία ενέργεια επιστροφής (θα τα ζητήσει ο διανομέας κατά την παράδοση του νέου)
Η αντικατάσταση μπορεί να γίνει και σε οποιοδήποτε εταιρικό κατάστημα Minerva.
     
Στο δέμα της παραγγελίας σας αναζητήστε την Φόρμα Επιστροφής με σχετικές πληροφορίες
Διαβάστε περισσότερα στους Ορούς Χρήσης και Όρους Πωλήσεων.


0
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνία