ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

Κατάσταση Παραγγελίας
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
0 ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Το καλάθι σας είναι άδειο.
Δωρεάν αποστολή άνω των 49€.  Παράδοση σε 3-5 εργάσιμες.

Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις

1. Έκανα παραγγελία με τραπεζική κατάθεση και έχασα τους λογαριασμούς:
Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
ΑΦΜ  094045435

Eurobank: 0026 00079502 002040 34
IBAN: GR77 0260 0070 0009 5020 0204 034 BIC:ERBKGRAA
Δικαιούχος: ΑΦΟΙ Ι.ΚΑΙ Β.ΛΑΔΕΝΗΣ Α.Ε-ΜΙΝΕΡΒΑ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΛΕΚΤΙΚΗΣ

Alpha Bank:701 00200200 1334
IBAN: GR08 0140 7010 7010 0200 2001 334 BIC: CRBAGRAA
Δικαιούχος: ΑΦΟΙ Ι. ΚΑΙ Β. ΛΑΔΕΝΗΣ Α.Ε. ΜΙΝΕΡΒΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΛΕΚΤΙΚΗΣ

Εθνική:213 47103638 
ΙΒΑΝ: GR95 0110 2130 0000 2134 7103 638BIC: ETHNGRAA
Δικαιούχος: ΑΦΟΙ Ι ΚΑΙ Β ΛΑΔΕΝΗΣ ΑΕ ΜΙΝΕΡΒΑ ΒΙΟ

Πειραιώς:6710115242503  
ΙΒΑΝ:GR52 0171 7100 0067 1011 5242 503 BIC:PIRBGRAA
Δικαιούχος: ΑΦΟΙ Ι ΚΑΙ Β ΛΑΔΕΝΗΣ ΑΕ ΜΙΝΕΡΒΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Π

Εφόσον δεν βάλετε τον κωδικό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει
να μας στείλετε στο eshop@minerva.gr το αποδεικτικό συναλλαγής.  

Επισημαίνουμε ότι η τραπεζική κατάθεση πρέπει να γίνει εντός 5 εργάσιμων. Προσοχή!!!αν η συναλλαγή απαιτεί μεταφορά από μια τράπεζα σε άλλη επιβαρύνεται με έξοδα τα οποία θα χρεωθείτε με αντικαταβολή 5€.

2. Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία;
Η ελάχιστη παραγγελία είναι 19€. Για παραγγελίες κάτω των 49€ υπάρχει χρέωση μεταφορικών που είναι 3€ για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες από Ελλάδα άνω των 200 δίνεται επιπλέον έκπτωση 10% (5% στις περιόδους εκπτώσεων). Αντίστοιχη έκπτωση δίνεται για παραγγελίες άνω των 250€ για τις χώρες εντός ΕΕ και άνω των 300€ για χώρες εκτός ΕΕ.
3. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω;
Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών δρομολογείται σε 2 εργάσιμες μέσω courier. Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας θα παραλάβετε 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες αργότερα. Μικρό ποσοστό παραγγελιών δρομολογείται μέσω courier σε 3 ή το μέγιστο 5 εργάσιμες ημέρες και η παραλαβή γίνεται σε 4 έως 6 εργάσιμες από την τοποθέτηση της παραγγελίας.  Πρώτη εργάσιμη ημέρα θεωρείται η επόμενη εργάσιμη από την λήψη της παραγγελίας. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται από καταστήματα (δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών) έχουν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης επειδή εξαρτώνται από τις παραλαβές του καταστήματος. Οι παραγγελίες παραμένουν στο κατάστημα έως 10 ημέρες μετά την ενημέρωση του πελάτη και εφόσον δεν παραληφθούν ακυρώνονται και γίνεται επιστροφή χρημάτων.
4. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Τρία (3€) ευρώ για παραγγελίες εντός Ελλάδας κάτω των 49€. Δεν υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών για παραγγελίες μεγαλύτερες από 49€. Η αντικαταβολή χρεώνεται πάντα με 2€. Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος χωρίς αντικατάσταση τα μεταφορικά της αρχικής παραγγελίας χρεώνονται εφόσον το ποσό που προκύπτει μετά την επιστροφή είναι κάτω των 49€. Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας  το ποσό μεταφορικών είναι 14€ για τις χώρες ΕΕ και 19€ για χώρες εκτός ΕΕ. Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 100€ και 150€ αντίστοιχα για ΕΕ και εκτός ΕΕ.
5. Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Με Πιστωτική (δυνατότητα επιλογής 3 δόσεων για 50€ και άνω ή 6 δόσεων για 100€ και άνω),  Χρεωστική , Αντικαταβολή, Τραπεζική Κατάθεση, PayPal, GooglePay, ApplePay, Iris, KLARNA. Η Τραπεζική κατάθεση πρέπει να γίνεται εντός 5 ημερών και τα διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη διαφορετικά χρεώνονται στην αποστολή με 5€ (διατραπεζικά έξοδα κόστος αντικαταβολής).
6. Γιατί αλλάζει η τιμή του προϊόντος όταν το τοποθετώ στο καλάθι;
Μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους όπως:α.Το προϊόν έχει διαφορετική τιμή ανά μέγεθος (ισχύει στα παιδικά με μεγάλο εύρος στην ηλικία και σε ορισμένα ανδρικά και γυναικεία εσώρουχα)β.Υπάρχει χαμηλή διαθεσιμότητα σε κάποιο χρώμα και δεν θα ανανεωθούν οι ποσότητες στο μέλλον.γ.Είναι σε ειδική προωθητική ενέργεια για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Σε κάθε περίπτωση η τελική τιμή του προϊόντος προκύπτει όταν επιλεχτεί μέγεθος και χρώμα.
7. Τι θα γίνει αν δεν μου αρέσει το προϊόν που παρέλαβα;
Μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της  παραγγελίας εφόσον τα προϊόντα είναι όπως τα παραλάβατε (στην αρχική συσκευασία, αχρησιμοποίητα και με όλες τις ετικέτες). Αν επιθυμείτε αντικατάσταση βάλτε νέα παραγγελία αντικαταβολής με επισήμανση "Επιστροφή" στις παρατηρήσεις. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων (εξαιρούνται τα προϊόντα BAZAAR) και πληρώσατε με Αντικαταβολή ή Τραπεζική κατάθεση συμπληρώστε στην Φόρμα Επιστροφής τα στοιχεία ΙΒΑΝ. Ο λογαριασμός IBAN δεν απαιτείται αν η παραγγελία έγινε με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα ή Paypal (τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα συναλλαγής). Τα μεταφορικά της επιστροφής για προϊόντα με έκπτωση από 30% και άνω σας επιβαρύνουν εφόσον ο λόγος δεν είναι υπαιτιότητας Minerva και είναι η 1η επιστροφή. Έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα με χρέωση Minerva μέσω των συνεργαζόμενων διανομέων με επιβάρυνση 5€ τα οποία χρεώνονται στην επαναποστολή ή αφαιρούνται από την τραπεζική κατάθεση ή την κάρτα στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων. Αν επιστρέψετε προϊόντα με χρέωση Minerva , τα αντικαταστήσετε με άλλα και η διαφορά αξίας (νέα παραγγελία μείον επιστρεφόμενα) είναι μεγαλύτερη ή ίση των 49€ το ποσό επιβάρυνσης μειώνεται κατά 3€ (χρεώνεστε με 2€ αντί των 5€) .
Τα μεταφορικά που τυχών επιβάρυναν την παραγγελία σας δεν επιστρέφονται σε οποιαδήποτε περίπτωση (αντικατάσταση ή υπαναχώρηση). Όταν η επιστροφή αφορά παραγγελία στην οποία υπήρχε επιπλέον έκπτωση (10% ή 5% για άνω των 200€) η έκπτωση εκπίπτει εξ' ολοκλήρου εφόσον το ποσόν της απομένουσας  παραγγελίας είναι κάτω από 200€. Το ίδιο ισχύει και για συνδυαστικές προωθητικές ενέργειες (πχ 2 τεμάχια για καλύτερη τιμή) στις οποίες το όφελος εκπίπτει αν μετά την επιστροφή δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις της ενέργειας. Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής "Χέρι με Χέρι" στην περίπτωση που αλλάζετε μέγεθος του ίδιου προϊόντος. Ισχύουν όλα τα παραπάνω με την διαφορά ότι στις παρατηρήσεις της νέας παραγγελιάς συμπληρώνετε "Χέρι με Χέρι" και δεν κάνετε καμία ενέργεια επιστροφής (θα τα ζητήσει ο διανομέας κατά την παράδοση του νέου) Αλλαγές γίνονται και στα εταιρικά καταστήματα Minerva εκτός από τα προϊόντα του BAZAAR Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων σε καταστήματα για προϊόντα που αγοράστηκαν από το eshop. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων στα προιόντα BAZAAR
       
Στο δέμα της παραγγελίας σας αναζητήστε την Φόρμα Επιστροφής με σχετικές πληροφορίες ή ανακτήστε μια φόρμα εδώ
Διαβάστε περισσότερα στους Ορούς Χρήσης και Όρους Πωλήσεων.

8. Θέλω να επαναλάβω πληρωμή που απέτυχε
Στην περίπτωση αποτυχημένης πληρωμής μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο : https://pay.vivawallet.com/minerva-underwear-payment
Μην ξεχάσετε να αναφέρετε το ονοματεπώνυμο και τον αριθμό παραγγελίας στην περιγραφή. Είναι διαθέσιμη η πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα , Iris, Apple Pay, Google Pay. Αν επιθυμείτε πληρωμή με άλλο τρόπο (Paypal, Klarna, Δόσεις για ποσά άνω των 60€ με πιστωτική κάρτα) επικοινωνήστε με χρήση της φόρμας επικοινωνίας στο τέλος των συχνών ερωτήσεων ή με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλέφωνο  2310692842 εργάσιμες  ΔΕ-ΠΑ 09-17


0
?
Επικοινωνία